Her er en beskrivelse af en typisk proces

 

En proces hos os vil typisk se sådan her ud:

    1. Du ser vores annonce og søger / eller vi kontakter dig om en mulighed
    2. Du up-loader et CV
    3. Hvis du har søgt på en annonce vil du normalt også up-loade en ansøgning
    4. Vi vil vurdere CV og ansøgning – eventuelt i samarbejde med kunden
    5. Du vil måske via vores elektroniske system blive bedt om at svare på få supplerende spørgsmål
    6. Du vil enten blive indkaldt til en samtale med os eller få et høfligt afslag på din ansøgning
    7. Samtalen hos os finder sted med det formål at afstemme forventninger og kvalificere din ansøgning (varighed ca. 1 time)
    8. Du vil så blive indkaldt til første samtale med kunden eller få et høfligt afslag på din ansøgning
    9. Første samtale sammen med kunden gennemføres. Det vil typisk være generelle spørgsmål som drøftes (varighed ca. 1 time)
    10. Du vil derefter blive indkaldt til anden samtale med kunden eller få et høfligt afslag på din ansøgning
    11. Inden anden samtale vil du få et link til personprofil og evnetest som du skal gennemgå inden anden samtalen (varighed ca. 1 time)
    12. Anden samtale hos kunden og her er fokus en præsentation af de faglige kvalifikationer og tilbagemelding på personprofil og evnetest (varighed ca. 1 1/2 time)
    13. Du vil så enten blive tilbudt jobbet og forhandlinger om ansættelsesvilkår begynder eller du vil få et høfligt afslag

Det kan virke som en lang og besværlig proces – men formålet er at sikre, at du er det rigtige match til det ledige job. Det tjener ikke noget formål at ansætte en medarbejder som ikke bliver tilfreds i det nye job og du fortjener ikke at få tilbudt et job hvor der ikke på alle parametre er et match til det virksomheden søger. Derfor er vi grundige i vores proces – det sikrer kvaliteten.

Selv om processen ser lang ud så vil en typisk længde på forløbet være 1-2 uger. Vores mål er, at fra vi begynder en rekruttering til den rette kandidat har akcepteret et jobtilbud må der højst gå 7-8 uger.