image

Læs om virksomheden og medarbejderne

Lær os at kende - se hvem vi er.

Jens Peter Kristensen

Founder & CEO

Jens Peter har arbejdet med medarbejder- og organisationsudvikling i mere end 15 år i både private og offentlige organisationer. Han har mere end 20 års ledererfaring på både operationelt og strategisk niveau, og i mere end tre år var han ansvarlig for international rekruttering i en stor dansk virksomhed.

Herudover har han været fabrikschef i Indien gennem en periode, og han har erfaring fra internationalt arbejde med HR, HSE og forretnings- og kontraktrisici. Endvidere har han international erfaring med kompetence udvikling fra den tid, hvor han var offentlig ansat. Det er også derfra han har sin teoretiske ballast, med en større full-time lederuddannelse.

E-mail: jenspeter@jpkristensen.dk   /   Telefon 4117 7868

Annette Sølund Kristiansen

Senior konsulent

Annette har i mere end 14 år arbejdet med HRM på stategisk og operationelt niveau i flere produktions- og servicevirksomheder herunder køkken-, vindues- og byggebranchen. Hun hr en HD-O og er certificeret bruger af flere analyseværktøjer. Hun er ansat som HR konsulent og vil deltage i løsninger af HRM opgaver.

Email: annette@jpkristensen.dk   /   Telefon: 92449468

 

Ann-Mari Carlsen

Senior konsulent

Ann – Mari har arbejdet med flytning til Danmark i flere år og herunder hjulpet mange familier til et vellykket ophold her i landet. Disse bestræbelser har bidraget til at sikre en robust opstart af nye medarbejdere. Ann – Mari er meget dedikeret til at levere den bedst mulige service til kunder og kandidater. Hun er blandt andet korrespondent og taler flere sprog som engelsk, fransk og tysk flydende. Hun har omfattende viden om kulturer og forskelle i kulturer. Hun har i flere år arbejdet som korrespondent. Hun vil repræsentere vores kommunikation, flytning og back-office.

JP Kristensen ApS

Firmaet blev startet i ultimo 2012 med det formål at drive konsulentvirksomhed og vikarbureau. Tanken bag er, at du som kunde kun skal ringe et sted hen - vores motto "One Stop - One Shop".

Vi har fokus på at vores produkter dækker alle aspekter af HR paletten. Som kunde vil vi gerne gøre livet lettere for dig - ved at du kun behøver en leverandør på området.

Derudover har vi fokus på teoretisk holdbare løsninger, og at de samtidig giver gode praktiske løsninger hos dig. 

 

Østre Kirkevej 2B
7400 Herning

Email: mail@jpkristensen.dk
Telefon: +45 4117 7868

Ring til os eller kom på besøg. Vi har åbent indenfor normale forretningstid, eller du kan aftale det tidspunkt som passer dig bedst.

Persondata

Der indhentes kun persondata, som er absolut relevante for vores sagsbehandling. Persondata opbevares sikkert efter reglerne i Persondataloven og Persondataforordningen. Vi videregiver ikke personoplysninger til andre, med mindre der er indhentet tilladelse til det.

Du har altid ret til at få oplyst, hvad vi har registreret om dig. Du har ret til at få forkerte oplysninger korrigeret, ligesom du har ret til at kræve data slettet, som ikke længere er relevante for sagsbehandlingen eller til opfyldelse af lovkrav om opbevaring af oplysninger. Når data ikke længere er relevante, slettes de.

Når du indgår i løsningen af en opgave, giver du samtidig tilladelse til, at vi må indhente og opbevare oplysninger om dig, som er relevante for opgavens løsning. Vi opbevarer altid navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse, da det kan være nødvendigt for at komme i kontakt med dig igen.

Oplysninger du har uploaded i vores rekrutteringssystem opbevares jf. HR-Managers databehandler aftale med os, og oplysningerne slettes jf. det som blev oplyst da du uploadede oplysningerne.

 

Handelsbetingelser

Når du handler med os, bestræber vi os på at levere et kvalitetsprodukt til tiden. Vi forventer til gengæld, at vi i fællesskab overholder de samhandels betingelser som vi indgik aftalen på baggrund af. Find vores samhandelsbetingelser her:

Salgs- og leveringsbetingelser for firmaet JP Kristensen